Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse.
Fortsätter du använda webbplatsen accepterar du att cookie används.
Nya sätt att nå oss på Aranäs
Vi arbetar hela tiden för att utveckla vår tillgänglighet. Allt för att tillgodose våra hyresgästers och samarbetspartners olika behov.
Från 1 februari genomför vi vissa förändringar för att du enklare ska få hjälp när du kontaktar oss. För att du ska slippa telefonkö inför vi ett knappvalssystem som möjliggör att du direkt kan välja vad ditt ärende gäller via knappval och på så vis via talsvar få hjälp alternativt bli uppringd av rätt person. Vill du ha personlig service är du välkommen att ringa oss mellan klockan 08.00 – 12.00 och då välja att bli kopplad till receptionist.
Serviceanmälan bostadshyresgäst:
När som helst under dygnet kan du göra din serviceanmälan via vår Boendeapp eller Mina sidor på aranas.se.
Serviceanmälan lokalhyresgäst:
När som helst under dygnet kan du göra din serviceanmälan på aranas.se.
Akuta service-/störningsärenden:
Akuta ärenden, såsom tex. pågående vattenläckage eller om någon riskerar att skadas, tas emot dygnet runt via knappval på telefon på 0300 – 512 80.
Besökstider:
Våra öppettider är helgfri måndag – fredag 08.00 – 12.00 och du hittar oss på Kungsgatan 6, våning 4. Under våra besökstider kan bomnyckel hämtas ut.